Eliška Martynek
Media Kit

Poslední aktualizace: 06 2020

Jmenuji se Eliška Martynek, a na svém YouTube kanále se realizuju v oblasti, kterou jsem ke své práci po dlouhá léta neměla možnost využít. Tou oblastí je kreativita.

Na mém kanále mají ze všech téměř 40 videí největší úspěch ty týkající se střihu v DaVinci Resolve. Což mi říká, že zájem o tuto oblast stále roste. Proto chci do budoucna obsah rozšířit o návody, jak v domácích podmínkách natočit profesionálně vyhlížející videa a jaké finančně dostupné nástroje k tomu použít. Zároveň budu prozkoumávat různé marketingové nástroje k co nejlepšímu využít online videa.

Věřím totiž, že video je nejsilnější marketingový nástroj součanosti.

Video je nejmocnějším marketingovým nástrojem současnosti

Na svém kanále učím jak natáčet a stříhat video. A také jak využít plný potenciál takového videa. Chcete vidět, jak si můj kanál vede? Klikněte na tlačítko níže.

Prvních 27 let svého života jsem strávila v malém městě ve východní části České Republiky, v Třinci v Moravskoslezském kraji. Městě, které proslavily železárny a hokej.

Poté jsem strávila více než 11 let v práci, o které jsem si v té době myslela, že je to splněný sen. Pracovala jsem v druhé největší televizi v Česku na administrativí pozici.

Nyní jsem se rozhodla začít nové dobrodružství. Jako podnikatelka na volné noze pomáhám značkám vyprávět jejich příběh pomocí online videa.

Celkový dosah mého YouTube

0
ODEBĚRATELŮ
0 K
SHLÉDNUTÍ
0 k
SHLÉDNUTÝCH MINUT

Rozbor publika

Věk publika

18–24 LET

37.1% publika má 18-24 let
druhou největší skupinou jsou lidé 35-44 let

pohlaví %

media-kit-chart

Lokality

Česká republika

74% diváků je z Česka
10% ze Slovenska

Můj obsah přitahuje všechny, kdo začínají se střihem videa

  • Lidi, kteří přavděpodobně neumějí tak dobře anglicky, aby se učili od cizojazyčných tvůrců.
  • Lidé, kteří s natáčením začínají a pravděpodbně budou časem nakupovat nějaké video vybavení.
  • Můj obsah je spíše technického charakteru, takže láká více muže než ženy.

Spolupráce se značkami & sponzorovaná videa

Nejdůležitějším prvkem mých videí jsou upřímnost a autenticita. Ráda bych prozkoumala možnosti spolupráce se značkami, jejich produkty, služby a hodnoty souzní s mými. Ať už jde o pouhou zmínku, nebo plnou integraci.

Příklady plné integrace do YouTube videa

  • Otevřená a upřímná recenze
  • Návody na použití hardware nebo software
  • Reportáž z akce či události

Součástí sponzorovaného obsahu je vždy

  • Kvalitní video produkce a editace
  • Nápaditý náhledový obrázek
  • Sdílení skrze sociální sítě
  • Skryté titulky
Media Kit CZ 1

Eliska Martynek

eliska@martynek.cz
martynkova.cz